.

Музыка - это разум, воплощённый в прекрасных звуках

Работа педагога-организатора




                                          Моє кредо




                                                 
Школа–велика родина, що нагадує бджолиний вулик. У школі кожний займається своєю справою: вчителі навчають, виховують, а учні навчаються, розвиваються і вдосконалюються .


ЯК ОРГАНІЗУВАТИ РОБОТУ УЧНІВСЬКОГО
 САМОВРЯДУВАННЯ
           


Що таке „учнівське самоврядування”?
Самоврядування − спосіб організації життя колективу, що передбачає активну участь дітей (на основі взаємодії з педагогами) у прийнятті і виконанні рішень для досягнення суспільно значущих цілей. Воно є методикою залучення учнів до організації спільної діяльності.
Учнівське самоврядування − це педагогічна технологія, яка сприяє розвитку громадянських якостей дитини в системі демократичних взаємин виховного колективу на принципах самореалізації, самодіяльності, самоорганізації та самодостатності особистості.
До структури учнівського самоврядування входять: організації, органи, особисте управління (лідерство), тимчасові (ситуативні) управлінські структури.
До пріоритетних напрямів діяльності органів самоврядування слід віднести:
навчальну роботу, виховну роботу (зокрема нетрадиційні форми проведення спільних справ, дозвілля; спортивно-туристичні і пошуково-краєзнавчі заходи − збирання оповідань, казок, оформлення альбома, вивчення традицій та історії своєї сім’ї; правове виховання тощо);
інформаційно-методичну роботу, зокрема участь у роботі районних, міських зльотах шкільних об’єднань.
Які функції учнівського самоврядування?Соціалізуюча:  симулювання інтересу до навчання, трудової і суспільно корисної діяльності;
створення оптимальних умов для виявлення і розвитку творчих здібностей, організаційних навичок;
 створення умов для самореалізації особистості;
вільний розвиток учнів;
свідомий вибір соціальних цінностей.
Допоміжна організаційно-практична:        регулювання взаємин всередині загальноосвітнього закладу.
Компенсаційна:        самодіяльність і самоорганізація у різних видах діяльності за неможливості задовольнити потреби учнів.
Інноваційна:  внесення позитивних змін у організаційно-управлінську структуру навчального закладу;
 розширення діапазону учнівського самоврядування.

Які основні передумови розвитку
 учнівського самоврядування?

1. Зацікавленість у розвитку самоврядування педагогічного колективу та більшості учнів.

2. Чіткий розподіл обов’язків між тими, хто здійснює керівництво органами самоврядування.

3. Оптимальна структура з урахуванням специфіки навчального закладу.

4. Чітка система роботи в масштабах школи.


Виховна робота
 У школу приходить малюк…
 Із безпомічного створіння
 він перетворюється на підлітка.
 Росте дитина, і серйознішими
 стають проблеми,
 які треба вирішувати.

Організація виховної та позакласної роботи в школі
Виховання – багатогранний і складний процес, значення якого неможливо переоцінити. Він передбачає формування у дитини єдиної системи цінностей і соціальних компетенцій. А це і ставлення до себе і своїх батьків, відношення до природи, суспільства, своєї країни тощо.

 Метою виховної роботи школи є виховання громадянина України – носія цінностей та загальнолюдських надбань.

Виховна система школи передбачає реалізацію наступних завдань:

Формування в учнів правової свідомості, виховання громадської відповідальності, культури поведінки та свідомої дисципліни.

Виховання відповідального ставлення до навчання та до праці, розширення політехнічного кругозору й підготовка до свідомого вибору професії.

Фізичне удосконалення, зміцнення здоров’я й формування в учнів санітарно-гігієнічної культури.

Формування в учнів естетичної культури, розвиток умінь створювати прекрасне навколо себе, розвиток художніх здібностей і талантів дітей.

Виховання в учнів політичної свідомості, розвиток суспільної активності, формування основ громадянського світогляду.

 Для реалізації цих завдань у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани класних керівників, які були затверджені на засіданні методичного об’єднання класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, міські заходи щодо втілення національної програми «Діти України», «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекції», «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та ін.

 Системний підхід до організації виховної роботи в школі дозволяє створити річний циклу шкільних традицій, які включають комплексні заходи, що проходять у шкільному колективі протягом року. Головною структурною одиницею в них є класний колектив, якому надається можливість творчої самореалізації, достатня свобода вибору змісту і форми участі в загальній справі.
 В організації та проведенні свят, як правило, бере участь весь учнівський колектив, вчителі, батьки. Така співпраця є чудовою нагодою для неформального спілкування між дітьми та дорослими. Кожен учасник святкового дійства може проявити себе і як виконавець, і як організатор. Керує всією роботою педагог-організатор.
                                              


                                       СТАТУТ
                                                          УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ
                                                                БОГДАНІВСЬКОГО НВК
                                                                           І –ІІІ СТУПЕНІВ
                                       
І. Загальні положення

1.     Учнівське самоврядування Богданівського НВК І-ІІІ ступенів регламентує свою діяльність на підставі нормативно-правових актів: Конституції України, Всесвітньої декларації про права дитини, Законів України “Про освіту”, “Про громадські організації”, Статуту школи.
2.     Учнівське самоврядування пропагує дружні відносини та співпрацює з різними громадськими об`єднаннями на принципах взаємоповаги і незалежності; співпрацює з педагогами і батьками.


ІІ. Мета і завдання шкільного органу самоврядування

1.     Різносторонньо розвиватись, самовдосконалюватись, самореалізуватись на благо собі, одноліткам, школі, власній родині, своїй малій батьківщині, народові України.
2.     Забезпечувати і захищати права та інтереси учнів на основі виконання правил та законів школи.
3.     Формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя, оволодівати наукою управління.
4.     Сприяти реалізації інтересів, можливостей, бажань дітей.
5.     Прагнути узгодженості і балансу інтересів між учнями і дорослими.


ІІІ. Органи управління учнівського самоврядування
Права і обов`язки

1.     Вищим органом учнівського самоврядування школи є учнівська конференція, яка скликається один раз на рік.
2.     Керівні функції учнівського самоврядування виконує сесія учнівської ради, яка скликається щомісяця в класних колективах(учнівські збори),в мікрогрупах (засідання міністерств, малих ініціативних груп).
3.     Виконавчим органом учнівського самоврядування є шкільний парламент “Лідер”, який обирається на засадах вільного і рівноправного висування кандидатів кожним класом школи.


4.     Структуру та склад органів учнівського самоврядування обговорюють і затверджують на учнівській конференції педагогічний та учнівський колективи шляхом відкритого голосування.
5.     Президентом учнівського колективу може бути учень 9 – 11 класу, який обирається таємним голосуванням вчителів та учнів школи.
6.     Староста класного колективу обирається загальними класними зборами з числа учнів-лідерів класу. З їх числа формується старостат.
7.     Форми діяльності міністерств, клубів, учнівських обєднань, малих ініціативних груп визначаються на засіданнях парламенту.


1.     Шкільний парламент:
-         бере участь у складанні річного плану роботи школи;
-         координує роботу класів, доводить до них конкретні завдання діяльності;
-         контролює створення належних умов для навчання та  дозвілля учнів;
-         приймає рішення з найважливіших питань життя школи у межах своєї компетентності;
-         вносить пропозиції адміністрації школи, педагогічній раді з питань навчання та виховання;
-         бере участь в організації невідкладної допомоги відстаючим учням;
-         веде контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у школі;
-         проводить заходи з розвитку творчих здібностей учнів, зміцнення їхнього здоров`я, фізичного удосконалення, пропаганди здорового способу життя;
-         організовує роботу міністерств, учнівських об`єднань, малих ініціативних груп, клубів тощо;
-         співпрацює із старостатом.


2.     Старостат:
-         звітує про результати навчально-виховної роботи на класних зборах, засіданнях старостату та шкільного парламенту;
-         є безпосереднім зв`язковим між шкільним парламентом, колективом класу та класним керівником (доводить до їх відома плани, завдання, рішення шкільного парламенту, міністерств самоврядування).







ІV. Основні напрями діяльності
 органів учнівського самоврядування

1.     Міністерство освіти:
-         проводить  роботу з вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;
-         організовує консультаційну допомогу з предметів;
-         бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;
-         контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;
-         веде боротьбу з пропусками уроків;
-         залучає учнів в гуртки, виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами;
-         надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів, створенні лекторських груп тощо;
-         бере участь в обладнанні навчальних кабінетів, організації виготовлення навчальних посібників дидактичного і роздаткового матеріалу,облік і збереження обладнання, ремонт і виготовлення нових дидактичних матеріалів в шкільних умовах;
-         бере участь у підготовці і проведенні бесід в класах  (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання);
-         збирає і систематизує матеріал-інформацію про стан успішності в кожному класі;
-         виховує культуру читання та бережливе ставлення до книги, підручника;
-         проводить бесіди, рейди-перевірки на краще збереження підручників;
-         організовує роботу книжкових лікарень.

2.     Міністерство юстиції:
-         забезпечує захист прав та інтересів учнів;
-         організовує допомогу дітям-інвалідам та дітям з малозабезпечених сімей, дітям-сиротам;
-         контролює дотримання дисципліни учнями в позаурочний час;
-         організовує чергування учнів  по школі та під час проведення свят, масових заходів, вечорів відпочинку;
-         контролює та оцінює чергування по класах;
-         контролює дотримання  учнями Статуту школи (Правил для учнів);
-         приймає участь у підготовці та проведенні позакласних заходів щодо формування навичок здорового способу життя  та культури поведінки;
-         контролює відвідування учнями школи;
-         надає допомогу педагогічному колективу у вивченні свідомої дисципліни, приймає участь у розробці законодавчих документів, правил поведінки в школі, стежить за їх виконанням;
-         організовує змагання за високу організованість класу, відсутність факторів порушення дисципліни, охорони громадсткого порядку, вміння ввічливо і старанно поводитись у школі, вдома, у колі друзів, за межами школи;
-         готує інформацію на загальношкільні лінійки;
-         розглядяє порушення різних правил, різні конфлікти;
-         виходить з пропозиціями на батьківський комітет, педраду, координаційну раду;
-         організовує роботу шкільного бюро знахідок;
-         організовує правову освіту (вивчення Правил для учнів, Статуту школи, документів про освіту, учнівське самоврядування, адміністративного та кримінального кодексів, інших правових документів), проводить зустріч з правоохоронцями.

3.     Міністерство культури:
-         залучає дітей до позаурочної діяльності, організації змістовного дозвілля та відпочинку, до художньої самодіяльності;
-         підбирає матеріали для написання сценаріїв різноманітних свят, вечорів відпочинку, зустрічей;
-         організовує проведення загальношкільних святвечорів, дискотек, різних конкурсів, відзначення народних традицій;
-         готує творчі виставки учнів;
-         допомагає в організації гри-подорожі “Подоляночка”;
-         встановлює звязки з кінотеатрами, клубами, Будинками культури, музеями;
-         вивчає побажання учнів щодо організації і роботи гуртків художньої самодіяльності, образотворчого мистецтва;
-         в кожному класі організовує культурно-масову роботу, залучає учнів до участі в загальношкільних заходах;
-         організовує в школі ігротеки для розваг і занять учнів у вільний час;
-         оформляє альбоми до пам`ятних дат, традиційних свят в школі (“Як це було?”);
-         організовує культпоходи та екскурсії з врахуванням заявок класних колективів, веде облік відповідної роботи.

4.     Міністерство охорони здоров`я та спорту:
-         пропагує здоровий спосіб життя (антиалкогольну, антитютюнову, антинаркотичну програми);
-         залучає учнів та батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи;
-         організовує роботу спортивних секцій, груп здоров`я;
-         проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;
-         організовує загальношкільні спортивно-оздоровчі заходи;
-         контролює санітарний стан у школі, класах, дотримання гігієнічного режиму в їдальні, особисту гігієну учнів;
-         проводить санітарно-освітню роботу серед учнів (випускає санбюлетні, проводить бесіди, дискусії, анкетування, тематичні вечори);
-         веде шкільну книгу рекордів.

5.     Міністерство інформації:
-         забезпечує гласність в діяльності органів учнівського самоврядування;
-         інформує учнів, батьків, вчителів про всі події, які відбуваються в школі, класі через шкільну газету “Мередіан”;
-         розвиває у дітей уміння збирати інформацію, обговорювати теми рубрик і матеріалів шкільної газети;
-         сприяє підвищенню інтересу учнів до життя школи;
-         забезпечує інформацією з життя школи (гарячі новини, вітання на замовлення, спортивні новини, інформаційний вісник безпеки житттєдіяльності, музичний калейдоскоп, навколо світу, підсумки роботи);
-         збирає та обробляє дані, надає інформацію щодо подальшої діяльності органів учнівського самоврядування.

6.     Міністерство праці:
-         виховує в учнів бережливе ставлення до шкільного майна;
-         створює бригади учнів для ремонту меблів та інвентаря на протязі навчального року та в літній період;
-         організовує чергування на закріплених за класами територіях школи;
-         проводить рейдперевірки збереження шкільного майна та чергування один раз в місяць;
-         організовує змагання між класними колективами по збереженню шкільного майна;
-         веде облік збереження шкільного майна, закріпленого за тим чи іншим класом;
-         викликає на засідання учнів, які поламали меблі, входить з пропозицією до педагогічної ради або директора школи про рпийнятя адміністративних заходів до учнів, що проявили недбале ставлення до шкільного майна;
-         проводить профорієнтаційну роботу в школі, виховує  інтерес та повагу до майбутньої професії;
-         піклується про ветеранів, інвалідів, вдів, пристарілих;
-         організовує проведення трудових операцій, десантів.           

             Розвиток учнівського самоврядування, забезпечення активної
                                       позиції  учнів у вихованні.                                               
    Формування ініціативної, здатної приймати нестандартні рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління шкільними справами. В школі створена система учнівського самоврядування.
    Значну роль у вихованні школярів варто віднести організації і роботи шкільних громадських. З 1990 року в Богданівському НВК була створена модель громадської організації з урахуванням вікових особливостей та дитячих справ « ЮНІСК».
   Учні школи об’єднані в ланки згідно свого віку.
1.     Дитяча ланка « Країна Барвінкова» об’єднує учнів 1-4 класів.
Напрямок роботи: пізнавальний творчий, заснований на моральних взаємовідносинах в колективі, розвиток інтересів, здібностей, таланту, організація змістовного дозвілля.
2.     Дитяча ланка « Країна Веселкова» - об’єднує учнів 5-7 класів.
Напрямок роботи підліткової ланки « Країна Веселкова»: формування управлінської культури доброзичливості, уваги, самостійності, ініціативи. Сприяння розвитку різноманітних форм дозвілля, вивчення історичного минулого свого народу, традиції, культуру і звичаї  свого села, виховання любові до рідного краю, чутливості і милосердя один до одного та до дорослих.
3.      Ланка « Юність» - об’єднує  учнів 8-11 класів.
Напрямок роботи: учнівське самоврядування, засвоєне школярами шляхом знань, умінь та навичок  управління, організації  та аналізу колективних справ, шляхом розширення зони самостійної  діяльності  класу у школі та за її межами.

         Ланки школи
      класи
      учнів
2011 - 2012
     учнів
2013 - 2014
    учнів 2015-2016
« Країна Барвінкова»
        1-4
         50
         53
       57
« Країна Веселкова»
        5-7
         20
         25
       22
« Юність»
       8-11
         32
         34
       35

          Діяльність ШС скерована на підвищення якості навчання , зміцнення свідомої дисципліни, реалізацію вимог режиму роботи школи, організацію позакласної виховної роботи, на розвиток ініціативи й творчої самодіяльності, реалізацію своїх прав та обов’язків. Члени ШС беруть участь у прийманні рішень, що стосується їх життя – це проведення загально шкільних заходів, організація дозвілля, відпрацьовують систему дисциплін ( життя без порушень, без приводу  в міліцію), вийшли з пропозиціями щодо збереження майна школи. Члени ШС розподілили обов’язки  між собою , здійснюють контроль та перевірку основних напрямів роботи, готують матеріали для загально шкільних лінійок, налагоджено контроль чергування в школі та  Їдальні.



   Практична діяльність демократії – учнівське самоврядування.
Має власну структуру й визначені сфери діяльності ( навчальна, громадська, спортивна, інформаційна, культурно – масова). У цих межах проводяться:
-         конкурси: « Кращий клас школи», « Кращий черговий клас», « Школа твій дім – ти господар у ньому», «Найактивніший клас школи».
-         операції: « Затишок у школі», « Милосердя», « Турбота», « Світанок».
-         трудові десанти: « Чисте подвіря», « Сміття», « Бурян».

    Молоді школярі працюють згідно свого девізу:
Дітвора ми українська
Хлопці і дівчата
Хоч слабкі ще руки
Та душа завзята.

    Школярі середньої ланки працюють під девізом:
Хто веселкою піде
Друзів той собі знайде.
Сім кольорів у веселки,
Сім доріг у нас!

    Школярі старшої ланки працюють під девізом:
Юність не знає перешкод,
Юність іде вперед.

                Зміст діяльності самоврядування Богданівського НВК
    Структура органів самоврядування динамічна, варіантна. Це різні види діяльності дітей, колективні органи та відповідальні особи з числа школярів. Створено міністерства, служби, прес – центри, клуби за інтересами.
  Міністерство освіти: займається обліком відвідування, організацією огляду знань, підготовкою до уроків, олімпіад, конкурсів, предметних тижнів, вечорів, контролює виконання режиму дня, дотримання норм моральної поведінки, зовнішнього вигляду учнів, організацією та контролем естетичного оформлення класних кімнат, шкільного приміщення, організацією виставок.
   Міністерство охорони здоров’я: організація й контроль за роботою санпостів, дотримання  санітарно – гігієнічних вимог, перевірка  сан посту класних кімнат,бесіди про шкідливість негативних звичок, оформлення « Санбюлетня» спорту та туризму, організація спортивних ігор з молодшими школярами, допомога в організації проведення спортивних змагань та змагань з туризму.
   Міністерство культури та дозвілля: організація та підготовка дозвілля, підготовка та проведення святкових ранків, вечорів, КВК, екскурсій та походів.
   Міністерство Червоного Хреста: організація шефської допомоги учасникам ВВВ, людям похилого віку, проводить доброчинні заходи.
   Міністерство інформації: висвітлення шкільного життя, розвиток кореспондентських здібностей, проводить виставки та конкурси малюнків, стіннівок, організація тематичних лінійок.
     Міністерство охорони і порядку: організовує чергування класних колективів по школі, відповідає за дотримання дисципліни та порядку, здійснює контроль за діяльністю старостату.
     Висновок: завдяки самоврядуванню кожна дитина відчуває себе особистістю, вчиться керувати, допомагати, жити активним життям, само реалізувати себе.
     Учні мають право висловлювати свою думку і бути почутими.    

Волонтерское движение

Посадова інструкція педагога-організатора

Нормативно-правове регулювання учнівського самоврядування

Права та обов'язки учнів


 Ежегодно в школе проводится линейка посвященная Дню толерантности. Ребята показывают и рассказывают как необходимо себя вести в обществе и друг с другом                                                        


                                                                        


                                Сценарии                   

Творческий отчет по воспитательной работе.

Мовний табір

З 30.05 по 05.06 2016р. в НВК функціонував мовний табір "Зірковий" Табір відвідувало 22 учня 1-4кл. За цей період діти з задоволенням відвідували заняття з болгарської мови. Вчитель      Буц М.Ф. ознайомила дітей з такими темами:  "Речев етикет", "Плодове и зеленчуце", "Животни","Облекло и обувки".                                                                                                                       Всі теми проводились в цікавій ігровій формі. Діти заробляли бали та отримували нагороди- медалі. Також вони ходили на прогулянки, відвідали пам'ятник загиблим воїнам , співали в карооке, брали участь у конкурсі малюнків на асфальті "Моє дитинство золоте". До дня Конституції вихователі провели ігровий проект "Ми будуємо державу". Відбулися спортивні та туристичні змагання, веселі естафети. За традіцією закриття табору пройшло з піснями та печеною картоплею.
                                         
                                         
                                                                                                                

                                                                               
                                         
                                   
                                       
                                                                               
                                         
                                          

21 октября в УВК состоялся "ОСЕННИЙ БАЛ". Команды  9 ,10,11 классов представили яркую концертную программу и показали свои творческие способености в таких конкурсах:
   "Визитная карточка", "Клип на известную песню про осень", "Интеллектуальный", "Пародия на известный фильм", "Импровизация".

                                             






День визволення України від німецько-фашиських загарбників

                      28 жовтня - день визволення України від нацистських загарбників.  Воєнні дії відбувалися на території України протягом 40 місяців – із 22 червня 1941 року до кінця жовтня 1944 року.
    За сучасними підрахунками, загальні людські втрати України у Великій Вітчизняній війні 1941 – 1945 рр. становлять близько 9 мільйонів. Установлення Дня визволення України від фашистських загарбників має на меті всенародне уславлення воїнів-переможців, ушанування пам'яті мільйонів полеглих за визволення української землі, людей, які загинули на окупованій території, у концтаборах, на фашистській каторзі. З  цією метою в НВК були проведені  такі заходи:
      
                 1.Віртуальна екскурсія «Пам’ять про війну закарбована в металі та граниті» (5-11кл)
 2.Зустріч з воїном АТО Дєрмєнжиєвим А.М. (учні 8-11 кл)
                   3.Єдина виховна година «Вічна пам’ять героям віддавших життя за Батьківщину» (1-11) 
4.Виставка літератури «Не згасне вогонь Перемоги»
 


День Гідності та Свободи
 В нашій школі цей день був відзначений урочистою лінійкою "Наш дух не вбити! Свободу не зламати!", на якій було вшановано пам'ять загиблих під час Революції Гідності та АТО та рядом таких заходів:
       
 1.     Конкурс малюнків «Що я бажаю своїй Україні» (1-6 кл)
2    2.     Година спілкування «Герої, яких народила революція Майдану» (1-11 кл)


                                                                          
4           3.   Усний журнал «Революція Гідності: як це було…» (9-11 кл)








                      Новогоднее представление "Здравствуй, Новый год!"              


Череда новогодних представлений прошла  в  стенах нашей школы. Все они были объединены по возрастным группам. Весёлый предновогодний проект в виде развлекательного представления «Здравствуй, Новый год!»  подготовили учащиеся школы со своими классными руководителями и организаторами. Дружными аплодисментами зрители встречали сказочных героев. В заключении концерта с традиционным поздравлением обратились Дед Мороз и Снегурочка . Всё представление было юмористическим и позитивным, покидая актовый зал, ребята несли с собой заряд бодрости и смеха.
                                                                                     















                                             

                                         День Соборности Украины
                                               Торжественная линейка
                                                                  
                                           
                                                                                      
                                          
                                           

                                 
                                                                                    
                                           Помощь жителям Авдеевки
           Учащиеся, коллектив учителей школы, родители оказали помощь жителям Авдеевки, которые пострадали от обстрелов. Им были переданы продукты  питания и теплая одежда.


                                      
  
                        
 

            3 февраля в УВК состоялся традиционный вечер встречи школьных друзей.
  

  
                                                                                                                                                        
                                                                                                 
                                          
                                          
                                          

                                                                      День закоханих                                                     
                 День Святого Валентина (Валентинів день, День Закоханих) — щорічне свято, яке припадає на 14 лютого.                                     
                                                                                



                                                 День Героїв Небесної Сотні       
              
           День  Героїв Небесної Сотні — пам'ятний день, що відзначається в Україні 20 лютого на вшанування подвигу учасників Революції гідності та увічнення пам'яті Героїв Небесної Сотні.
П   пам'ятний день встановлено указом Президента України Петра Порошенка 11 лютого 2015 року з метою увічнення великої людської, громадянської і національної відваги та самовідданості, сили духу і стійкості громадян, завдяки яким змінено хід історії нашої держави, гідного вшанування подвигу Героїв Небесної Сотні, які віддали своє життя під час Революції гідності (листопад 2013 року — лютий 2014 року), захищаючи ідеали демократії, відстоюючи права і свободи людини, європейське майбутнє України    
   
                                                                             
                                                                            
                                                                           

                                                                               





День Учителя-как сказка.

Этот день нам запомнится надолго. В  нарядно украшенной школе, с букетами 

 цветов, ученики встречали учителей, при этом скандируя: "Поздравляем!" А  двери на второй этаж и в  учительскую  открывали милые ангелочки . Ну разве не сказка? 







22 січня 2018 року - 100 років проголошення незалежності УНР та 99 роківпроголошення акту Злуки УНР та ЗУНР.


З цією метою в НВК були заплановані та проведені наступні заходи:
1. Конкурс малюнків «Я живу в Україні».(1-5 кл.)
2. Ділова гра «Живий ланцюг» як символ єдності України.( 6-7 кл.)
3. Відео - урок. Перегляд та обговорення фільму «Апельсинова долька»             (8-9   кл).
4. Круглий стіл «Історія та сьогодення української Соборності»(10-11 кл).
5. Перегляд фільму «Свято Злуки. Політика пам’яті» (5-11 кл).

6. Виховна година « 22 січня – День Соборності України» (1-4 кл)
                                                      
                                                     






 100 років подіям під Крутами
   29 січня  минає 100 років від тих буремних подій під станцією Крути.  Учні  школи вшанувують пам'ять загиблих юнаків за Україну. Проведено такі заходи:
 1. Загальношкільна лінійка "Молоді та героїчні серця"
 2.Перегляд кінофільму "Бій під Крутами" (5-9кл.)
             3.Круглий стіл "Герої Крут. Міфи та реальність"(10-11кл.)
 4.Тематичні історичні читання:
               -"Сторінки боротьби за державну незалежність  України: герої Крут" (8-11кл.) - "Велика ціна визволення"  (5-7кл)
   5. Книжкова виставка " Подвиг героїв під Крутами" (1-11кл.)








      День Героїв Небесної Сотні — пам'ятний день, що відзначається в Україні та в нашій школі 20 лютого на вшанування подвигу учасників Революції гідності та увічнення пам'яті Героїв Небесної Сотні. 




 
     Проблема вибору професії завжди була актуальною і тим більше, залишається такою в сучасних умовах. Яку професію обрати – одне з головних завдань у житті кожної людини.

    З цією метою в школі з 16.02-16.03 пройшов місячник  профорієнтації. Заплановано та      проведено такі заходи : 
1.Виховні години "Людина - для професії чи професія - для людини" (5-9 кл)
2 Конкурс загадок про професії "Калейдоскоп професій" (1-4 кл)
3 Перегляд фільму "Ринок сучасних професій"(9-11 кл)
4 Конкурс презентацій "Кращі професії" серед учнів 10-11 класів.
5 Анкетування "Мій вибір" 9-11 кл
6. Зустрічі з представниками ВНЗ, ПТНЗ, коледжів
               
                                
                                        
                                         
                                
                                  

                                 День пам’яті та примирення.
      8 травня у День пам’яті та примирення, вшановуючи пам'ять героїв Великої Вітчизняної війни, у школі  відбувся традиційний концерт, присвячений перемозі над нацизмом у роки Другої світової війни та воїнам АТО. Після святкового концерту учні 1-11 класів та вчителі урочистою ходою пройшли від школи до пам’ятника загиблим воїнам в с.Степанівка Друга,  де  хвилиною мовчання вшанували пам’ять загиблих та поклали квіти.                                                                                                                                       
  
      
             
                
             
            
           
             
             
            

Брейн - ринг

26 жовтня в НВК проводився Брейн-ринг "Мир вокруг нас". Участь приймали команди 8,9,10 та 11 класів.  Цікаві конкурси та питання включали матеріал  флори і фауни.  Атмосфера гри була дуже доброзичлива. В перервах  між конкурсами проводились ігри з глядачами та виконувались пісні і танці.  У цій інтелектуальній грі  перемогла команда 9 класу. Переможці і всі учасники були нагороджені солодкими призами. Гра Брейн-ринг сприяє розвитку логічного мислення, розвиває ерудицію, інтелектуальні здібності та пізнавальну активнисть. Всім учасникам і глядачам було дуже цікаво
                                                  
                                                  .
                                                  
                                                 
                                                  
                                                  
                                                   
                                                  
                                                                                         
                                                                                  

Година пам'яті "Жнива скорботи"


     Їх ніхто вже не запалить. Свіча мільйонів замордованих голодною смертю погасла в далекому 1933. Ми ж з вами можемо запалити свічку тільки для світлої пам’яті і щоб зігрілися душі убієнних голодом та політичними репресіями.
Хай світло від свічки у небо летить
Хоча б одну душу зігріє в цю мить
Щоб душа ця загублена спокій знайшла
І у вічність до Бога вона відійшла.
    Година пам'яті "Жнива скорботи"
                                                                                      
                                                                                  
                                                                            
                                                                          
                                                                           

День Гідності та Свободи


 
21 листопада Україна відзначає День Гідності та Свободи, що об’єднав дві знакові події у новітній історії країни – Помаранчеву революцію 2004 року та Революцію Гідності 2013 року.
    Метою запровадження пам’ятної дати стало донесення до сучасного і майбутніх поколінь об’єктивної інформації про доленосні події в Україні початку XXI століття, а також віддання належної шани патріотизму й мужності громадян, які стали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини, національних інтересів нашої держави та її європейського вибору.
   В  школі проводилась лінійка присвячена цій події.
                                                                     
                                                                            
                                                                             
                                                                           
                                                                                 

29 січня – День пам’яті героїв Крут.
 Бій під Крутами - подія, яка набула для українського народу символічного значення. Крути стали легендою, символом героїзму та жертовності молодого покоління в боротьбі за незалежну Україну. На знак вшанування пам'яті загиблих Героїв Крут для учнів школи була організована виставка-огляд «Крути: і сум, і більі вічна слава" 


На Аскольдовій могилі
Поховали їх —
Тридцять мучнів-українців,
Славних молодих...

                                       День вшанування пам'яті героїв Крут "Вони загинули за Украину"
                                                      
                                                      
                                                                 
                                                       
 Конкурс  "Великодня  писанка."







                                                     

Комментариев нет:

Отправить комментарий

RatingWidget,